همشهری آنللاین: پلیس بریتانیا مردی 37 ساله را به اتهام قتل 5 زن دستگیر کرد.

به نوشته ال موندو، این مرد 37 ساله در روز دوشنبه 18 دسامبر (27 آذر) در منزل مسکونی‌اش بازداشت شد. شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گزارش داده است این مرد تام استیونز نام دارد و پیش از در مظان اتهام قرار گرفتن در رابطه با قتل‌های سریالی ایپسویچ در سوپر مارکتی به کار مشغول بوده است.

روزنامه ساندی میرور نیز مصاحبه‌ای رابا استیونز چاپ کرد و به نقل از وی نوشت که تا کنون چند بار مورد بازجویی قرار گرفته‌ام. استیونز در مصاحبه می‌افزاید:من زنانی را که به قتل رسیده‌اند می‌شناختم و هیچ نگرانی از موارد اتهامی علیه خود ندارم زیرا من بی گناه  هستم. استیونز 37 ساله پس از 8 سال زندگی مشترک با همسرش 18 ماه قبل از وی طلاق گرفت. همین امر تردید‌ها را درباره به قتل رسیدن 5 زن یاد شده از سوی وی افزایش داده است.
 
این پنج زن در شهر ایپسویچ در جنوب شرقی بریتانیا به قتل رسیده بودند. اجساد این پنج زن در نواحی مختلف شهر ایپسویچ و  پیدا شده است. پلیس سوفولک اسامی این زنان را به این ترتیب اعلام کرده است: جما آدامز 25 ساله،تانیا نیکول 19 ساله،آنلی الدرتون24 ساله،آنت نیکولز 29 ساله و پائولا کلنل 24 ساله.

آدامز روز 15 نوامبر ناپدید شد وجسدش روز 2 دسامبر پیدا شد، نیکول 30 اکتبر ناپدید شد و در روز 8 دسامبر ماموران پلیس جسدش را کشف کردند. الدرتون برای آخرین بار در روز 3 دسامبر دیده شد و جسدش را 10 دسامبر پیدا کردند. آنت نیکولز نیز در روز 4 دسامبر برای آخرین بار دیده شد وجسدش روز 12 دسامبر پیدا شد. کلنل روز 9 دسامبر ناپدید شد و جسدش را 12 دسامبر پیدا کردند.

500 نیروی پلیس درحال حاضر در تحقیقات مربوط به این قتل‌ها نیر‌های ویژه را همراهی می‌کنند.

کد خبر 11290

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز